l

قطعه یدکی نایاب

نمونه سازی سریع قطعات یدکی نایاب در بازار

پرینت سه بعدی قطعه پلاستیکی

چه بسیار پیش آمده که دستگاهی بخاطر شکستن و یا مستعمل شدن قطعات پلاستیکی نظیر چرخ دنده ، قاب و یا حتی یک شاسی پلاستیکی علی رغم قابل استفاده بودن به علت نبود قطعه یدکی از رده خارج میگردد .

تعمیرکاران صنوف خاص گاها درصدد تامین این قطعات بر می آیند ولی در بسیاری از مواقع به علت برچیده شدن خط تولید این قطعات ، امکان دسترسی به قطعه یدکی موجود نمی باشد .

ضمنا هزینه های سرسام آور ساخت قالب و قالب سازی و تولید برای تیراژ محدود نیز مانع از مقرون به صرفه بودن تولید این قطعات می گردد .

فروشندگان داخلی قطعه یدکی پلاستیکی نیز گاه با تقاضاهای قطعات نایاب پلاستیکی و لاستیکی در بازار مواجه می شوند که علی رغم اطلاع از بازار فروش این قطعه پلاستیکی و آشنائی به شبکه توزیع به دلیل هزینه بالای قالبسازی و موانع تولید عطای فروش این قطعه را به لقایش می بخشند .

 تکنولوژی پرینت سه بعدی این امکان را به ارمغان آورده تا تولید این قطعات یدکی در تیراژ کم و حتی تکسازی قطعه میسرگردد. و نیازی به صرف هزینه بالای قالبسازی ندارد .

ایده آل با تکیه بر بیست سال فعالیت صنعتی در تولید و ساخت قطعات یدکی و مجموعه های مکانیکی  و مهندسی معکوس در این امر به یاری شما آمده است ، کافیست با ما تماس بگیرید .