l

این کمپانی پرینت سه بعدی در زمینه ی فناوری چاپ سه بعدی چه کاری می کند؟ تولید یک پرینتر سه بعدی حرفه ای با فرآیند جدید و خاص – MultiJet Fusion

دلیل آن که این کمپانی جزء نوآورترین شرکت های پرینت سه بعدی است چه می باشد؟ با توجه به این که HP برندی  نیست که در زمینه ی پرینت سه بعدی تازه راه افتاده باشد و یا به عبارتی نوپا باشد، بسیاری هستند که این شرکت معروف را می شناسند اما با توجه به سرمایه گذاری بزرگی که در زمینه ی این فناوری انجام داده است باعث تحول و هیجان شگرفتی در این صنعت شده است.

شرکت HP یک فرآیند اختصاصی و جدیدی را در سال ۲۰۱۵ به عرضه گذاشت که به طور گسترده ای باعث تغییراتی دراین صنعت خواهد شد.

این فرآیند، پلت فرم Multijet Fusion  می باشد که در سطح واکسل قدرت و قابلیت پرینت سه بعدی را افزایش خواهد داد و همچنین باعث افزایش سرعت چاپ و کم شدن هزینه های آن خواهد شد هم در زمینه ی مواد مصرف شده و هم در سرمایه گذاری.

این شرکت معروف دو نوع چاپگر  را در ماه دسمبر ۲۰۱۶ به عرضه گذاشت: HP Jet Fusion 3D 3200 و HP Jet Fusion 3D 4200. برای انجام طراحی نمونه مدل اولیه از مدل ۳۲۰۰ آن استفاده می شود. در صورتی که برای کاربردهای مهندسی و سریع از مدل ۴۲۰۰ آن استفاده می شود.

در سال ۲۰۱۸  پیشرفت در این فناوری به صورت گسترده ای افزایش پیدا کرد و همچنین در دفاتر مختلف پرینت سه بعدی Hubs 3D و Shapeways خانه ای ساخته شده است.

HP درصنعت چاپ سه بعدی تغییرات چشم اندازی ایجاد کرد که به صورت چشمگیری مورد توجه همگان قرار گرفت. پیشنهاد می شود درباره ی پرینترهای تولید شده از این شرکت اطلاع بیشتری در طول داشته باشید.

درباره ی پرینترهای HP MJF اطلاعات بیشتری کسب نمائید: چاپگرهای HP Launches jet Fusion 3D در Rapid 2016

زمان تاسیس این شرکت پرینت سه بعدی از چه سالی بوده است؟  از سال ۱۹۳۹ این شرکت شروع به فعالیت کرده است اما HP ورود خود را رسما به صنعت چاپ سه بعدی را در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده است.

مکان: ایالات متحده آمریکا

پرینت سه بعدی

شرکت پرینت سه بعدی

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *