l

کمپانی اسنپ میکر قصد دارد با عرضه دستگاه پرینت سه بعدی ای که قادر است کار سه دستگاه سه بعدی و دستگاه سی ان سی و دستگاه حکاکی لیزر را در کنار هم انجام دهد. این دستگاه قیمت کمی دارد و میتواند برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار بگیرد و کاربر را قادر میسازد که بتواند با استفاده از این دستگاه ابزارهای کوچکی را برای مصارف خانگی ساخته و مورد استفاده قرار دهد.
این دستگاه برای انجام هر سه کار از یک موتور استفاده میکند. این موتور که از سه محور استفاده میکند. از آنجایی هر سه عملیات های برش و ساخت توسط یک دستگاه انجام میشود. دستگاه جای کمتری را هم اشغال میکند و همانطور که گفته شد قیمت کمتری هم دارد. به این دلیل که به جای پرداخت هزینه سه دستگاه میتوانید تنها با قیمت یکی از آنها یک دستگاه همه کاره را خریداری کنید.
این دستگاه علاوه بر اینکه قیمت بسیار پایینی دارد، کیفیت پرینت سه بعدی بسیار بالایی هم دارد. دستگاه از یک صفحه نمایش لمسی ۴ اینچی تشکیل شده است و میتواند اجسامی را با ابعاد ۱۲۵ میلیمتر مربع با دقت نانو چاپ نماید.
دستگاه برش لیزری تعبیه شده در این دستگاه هم قادر است که با قدرسا پانصد میلی وات عملیات هایی مانند حکاکی بروی چوب، چرم و کاغذ را انجام دهد. علاوه بر این دستگاه cnc تعبیه شده در این دستگاه امکان حکاکی روی فلزات و اجسام غیر فلزی را به عهده دارد. تمامی مراحلی که یک دستگاه cnc لازم است انجام دهد شامل اجزای برنلمه ریزی ها از طرق کامپیوتر میباشد. به همین جهت میتوان هر دستگاه cnc را به رباتی تشابه کرد که میتواند دستوراتی را که توسط کامپیوتر به آن اعمال شده است را اجرا کند. دستگاه تعبیه شده داخل این دستگاه پرینت سه کاره هم میتواند با قدرت بسیار یالایی کارهایی مانند برش چوب، بردهای مداری و اکریلیک را با سرعت ۷۰۰۰ دور بر دقیقه انجام دهد.

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *