l

فیلامنت های پرینت سه بعدی از زباله های قابل بازیافت جنگی

این روزها خبر مبنی بر این موضوع رسیده است که ارتش آمریکا این توانایی را پیدا کرده است که رشته های پرینت سه بعدی (فیلامنت) را با استفاده از بازیافت های جنگی تولید کند.

ماه آوریل سال ۲۰۱۸

با توجه به تحقیقاتی که آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش ایالات متحده و سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده انجام داده است می توان فیلامنت های پرینت سه بعدی را که مواد بسیار مهمی در پرینت سه بعدی هستند تولید کند. این مواد تولید شده بسیار در زمینه ی کاری ارتش مهم می باشند و نیروهای مسلح می توانند از آن در میدان جنگ استفاده کنند. آن ها با استفاده از بطری های پلاستیکی، پلاستیک PEF و دیگر بسته بندی های مختلف را به گونه ای پردازش می کنند که در نهایت به رشته های پرینت سه بعدی (فیلامنت) تبدیل می گردد. این امر کار بسیار مفیدی می باشد به دلیل آن که مواد زائدی که در جنگ دورانداختی است از آن استفاده های مفیدی می شود که مزیت آن این است که به رشته های پرینت سه بعدی (فیلامنت) تبدیل می شود که می توان برای افزایش آمادگی مبارزه برای ساخت قطعات سه بعدی و ادوات جنگی سه بعدی استفاده کرد.

ارتش در حال حاضر به دنبال راه حل مناسبی می گردد که از پتاسنیل فناوری پرینت سه بعدی به درستی استفاده کند. با استفاده از فناوری پرینت سه بعدی در ارتش می توان تجهیزات مختلفی را ساخت و موارد دیگری را با هزینه ی اندک تولید نمود. بسیاری از واحدها در ارتش تمایل دارند قطعات مختلف یدکی که در شرایط مختلف اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد ذخیره کنند و برای آن که این قطعات در طول مبارزه آسیب نبینند و یا دچار کمبود نشوند برای پیش بینی از شکست ها و خطرات احتمالی اینگونه تجهیزات با هزینه ی کم و با تعداد زیاد به وسیله ی پرینت سه بعدی تولید می گردند.

در واقع این موضوع باعث شده است هزینه ی سنگینی بر دوش ارتش بیفتد و همچنین جان سربازانی که کار حمل مواد پشتیبانی غیر ضروری را انجام می دهند به خطر بیفتد. اما تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است که تنها مواد و تجهیزات مورد نیاز توسط یک واحد در زمان مورد نیاز تولید شود.

سربازان به جای آن اجزا و قطعات اضافی را با خطرات زیاد حمل کنند، با استفاده از پرینت سه بعدی این قطعات برای استفاده تولید می شود. اما انجام این کار لازمه ی این می باشد که مقدار زیادی مواد پرینت سه بعدی به همراه پرینترهای پرینت سه بعدی انتقال داده شود. در صورتی که این مواد پرینت سه بعدی در همان جا تولید گردد آنگاه می تواند هزینه ی بار را بسیار کاهش دهد. این موضوع چالشی بود که باعث شد ارتش ایالات متحده به فکر تولید اقلام پلاستیکی PEF و تبدیل آن به مواد چاپی پرینت سه بعدی بیفتد. این ماده ی پلاستیکی از مهم ترین مواد تولید شده توسط سربازان می باشد که از بطری های پلاستیکی به وجود می آید و در موقعیت های مختلف جنگی نیز جمع آوری شده و حجم زیادی از آن نیز جمع آوری می شود. در صورت وجود این اقلام خطر آسیب به محیط زیست نیز افزایش می یابد. بنانبراین سرعت تبدیل و بازیافت آن افزایش یافته و آن را به چیز مفیدی تبدیل می کند. در واقع این کار باعث افزایش کارایی عملیات نظامی شده است.

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *