l
شهر پرینت سه بعدی شده مریخی
ساخت شهر مریخی با پرینت سه بعدی
آذر ۶, ۱۳۹۷
آینده پرینت سه بعدی
آینده تکنولوژی پرینت سه بعدی
آذر ۸, ۱۳۹۷

کاربردهای پرینت سه بعدی در صنعت مد و فشن

پرینت سه بعدی در مد و فشن

همانطور که میدانید در صنعت مد وفشن بد دلیل اینکه تعداد مشتریان بسیار بالا میباشد و از هر قشری هستند مدام باید به فکر سلیقه همه ی افراد بود، این کار ممکن نخواهد بود مگر اینکه از تمام امکانات جدید در این راستا استفاده شود. استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی میتواند روشی کارامد برای دست یافتن به پنجره ای جدید برای دوخت و ساخت لباس های جدید و متفاوت میباشد. هم اکنون هم برندهای بسیار محبوب لباس شروع به استفاده از این تکنولوژی در تولید لباس های خود زده اند و با استقبال خیلی خوبی هم از طرف مردم و سلبریتی های سینما برخوردار شده اند.

پرینت سه بعدی کیف

از انجایی که با استفاده از پرینت سه بعدی دیگر هیچ گونه محدودیتی برای طراحی و ساخت وجود ندارد. از این رو طراحان مد میتوانند از تمام خلاقیت خود در این زمینه استفاده نمایند و لباس ها و زیورآلات مدرنی را باتوجه به نیازهای مشتریان خود تولید و عرضه نمایند. همچنین وقتی که چیزی را با پرینت سه بعدی میسازیم امکان به جود آوردن تغیرات کوچک و استفاده ی دوباره از آن به صورت چند باره وجود دارد.

در حال حاضر هم صنعت جدیدی به نام high fashion در صنعت جهانی در حال پیشرفت است و طرفداران بسیاری هم در این زمینه پیدا کرده است. وقتی سخن از ساخت البسه با پرینت سه بعدی به میان می آید دیگر متریال های سنتی یعنی انواع پارچه ها مد نظر نیستند و جای آنها از مواد قابل بازیافت و مواردی همچون پلاستیک و کاغذ استفاده میشود. همین قابل بازیافت بودن متریال های لباس ها باعث شده است که این صنعت در میان دوستداران محیط زیست دوستداران زیادی پیدا کند.

پرینت سه بعدی کفش

موارد استفاده از پرینت سه بعدی در مد و فشن

  • طراحی و ساخت کفش ها
  • ساخت لباس با متریال های غیر معمول مانند فلز یا پلاستیک
  • ساخت زیورآلات و اکسسوری هایی که بر روی لباس استفاده میشود.

 

 

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *